info@pointer-it.si
07 / 81 49 800
07 / 81 49 801

NAVODILA ZA RAČUNOVODSKI PROGRAM:

  • M4 obrazec

    Na tej povezavi si prenesete navodila glede M4 obrazca.

    • Navodila za izbiro časovno in naknadno potrjevanje?

      Na tej povezavi si prenesete navodila glede časovnega in naknadnega potrjevanja.

      • Kako namestim namenski certifikat za davčno blagajno in kako registriram komponento, ki je potrebna za podpis?

        Na tej povezavi si prenesete navodila za namestitev certifikata in registracijo komponente.

      • Kje in kako vnesem podatke, ki so potrebni za delovanje davčne blagajne?

        Na tej povezavi si prenesete navodila za nastavitve davčne blagajne.

        Tukaj so splošne informacije o davčnih blagajnah, ki so bile predstavljene na našem seminarju.

      • Kako zaključim blagajno?

        Postopek je v treh korakih:

        zaključek blagajne

        1. Glavni menu – Specifikacija Plačil: tu preverite, če imate pravilno količino gotovinskih računov in računov plačanih s kartico.

        zaključek blagajne

        2. Glavni menu – Specifikacija gotovine: tu preštejete koliko gotovine imate v blagajni in v vsak stolpec posebej vpišete število. Če tiste vrednosti denarja nimate, potem pustite prazno.

        zaključek blagajnePod polog vpišete znesek, če ga boste imeli, drugače pustite prazno. Razlika mora na koncu imeti vrednost 0€. Če imate veliko odstopanje od vrednosti 0€, potem preverite kje ste naredili napako (preverite število gotovinskih računov, še enkrat preštejte denar). Nato pritisnete na gumb print in specifikacijo shranite v blagajno.

        3. Glavni menu – Dnevni izkupiček: ko ste izpisali Specifikacijo gotovine, natisnete še dnevni izkupiček.

      • Kako naredim obračun porabe?

        1. Skladišče – Nastavitve materiala – Skladišča : tu so nastavitve načinov vrednotenja zalog in konti za knjiženje. Veljajo za vse skupine, ki nimajo nastavljenih posebnih kontov.

        skladišče-nastavitve-skladišča-2

        2.  Skladišče – Nastavitve materiala – Skupine : tu lahko še dodatno vpišete konte (če pustite prazno, potem vzame konte iz glavnih nastavitev)

        skladišče-nastavitve-skupine-2

        3. Skladišče – Orodja – Obračun porabe: pod št. 4 “Na dan:” vpišete datum na katerega želite izvedeti obračun porabe in kliknete na gumb.

        skladišče-orodja-poraba-3

      • Otvoritev novega poslovnega leta 2015

        !!!!!  Obvezno je potrebno Marvin nadgraditi na zadnjo verzijo !!!!!

        !!!!! Če imate storitveno dejavnost in ne vodite zaloge potem lahko nadaljujete, če pa vodite zalogo potem morate najprej narediti Obračun nabave in porabe za mesec december 2014. !!!!!

        To naredite tako da izberete Skladišče – Obračuni – Obračun porabe.:

        obračun-dnevnih-izkupičkov

        Nato pa za december naredite Obračun nabave in porabe.

        !!!!! Datoteke 2015 vam ni potrebno odpreti prvi delovni dan v novem letu, ampak lahko počakate, da boste prejeli in vnesli vse dokumente, ki se nanašajo na preteklo poslovno leto. V stari datoteki lahko delate vse za novo leto, razen knjiženje (Glavna knjiga/Knjiga prihodkov in odhodkov). !!!!!

         

        upravljanje-datotek

        Ko boste odpirali novo datoteko – 2015, je pomembno da imate izbrano datoteko 2014, saj boste prenašali stanje preteklega leta.

        dodaj-datoteko

        Kliknite na gumb »Upravljanje datotek« in se vam odpre naslednje okno:

        novo-poslovno-leto

        Tu izberete »Dodaj datoteko« in se vam pokaže okno »Dodajanje datoteke, kjer v polje spodaj vpišete letnico 2015 in OK.

        prenos-podatkov

        V novem oknu imate označene module katerih stanje želite prenesti.

        vrednotenje-zalog

        V naslednjem okencu vas sprašuje glede vrednotenja nabavnih cen. Če ne vodite zaloge, potem pritisnete DA, če vodite zalogo pritisnete NE.

        stanje-zalog

        Nato še izberete,  če želite prenesti artikle, ki niso na zalogi z naslednjim okencem (predlagamo da izberete DA).

        Pri koncu prenosa se vam pokaže obvestilo, da je prenos končan in vas opozori, da se nahajate v novi datoteki 2015, ki je označena kot prevzeta.

         

        NAKNADNI PRENOSI V LETU 2015 (po zaključku leta 2014)

        Glavna knjiga:

        naknadni-prenosi

        Glavna knjiga – Knjiženje začetnega stanja – Preveri stanje preteklega leta

        Osebni dohodki:

        naknadni-prenosi-os

        Osebni dohodki – Prenos obračunov preteklega leta – DA, želim prenos obračunov

        Osnovna sredstva: 

        naknadni-prenosni-os2

        Osnovna sredstva – Prenos iz preteklega leta – DA, želim prenos

        Skladiščno materialno poslovanje:

        !!!!! Prenos zaloge se naredi avtomatično ko odprete novo poslovno leto. V primeru da naknadno še kaj spreminjate v zvezi z artikli (prevzemni list, račun,…) v prejšnjem letu, potem naredite ponovni prepis zaloge. Če pa niste naknadno nič spreminjali, potem tega ni potrebno še enkrat izvesti !!!!!

         

        naknadni-prenosi-otvoritev

        Skladišče – Prevzemnica – Otvoritveno stanje

        naknadni-prenosi-os4

        Na dokumentu 1/2015 izberete Specifikacija in nato Prenos začetnega stanja preteklega leta.

      • Marvin v2.0 Posodobitev

        1. Pritisnite gumb START (spodaj levo na namizju) in najdite v Programih mapo Marvin2 in v njej pritisnete na Marvin – Posodobitev.

        prva-posodobitev-start

        2. Ko se vam odpre to okno pritisnete na gumb :gumb-začni

        3. Po nekaj sekundah se vam bo izpisalo okno kjer boste lahko preverili če imate zadnje posodobitve.

        test-posodobitve

        Če obstajano nove posodobitve potem pritisneje “DA”!

        4. Ko bo Posodobitev končana zaprete okno z gumbom Izhod !

      • Priprava datoteke virvdc.dat s podatki o vzdrževanih družinskih članih med letom – rok za oddajo je 31.12.2014!

        Dokument oddate samo tisti, kateri imate pri delavcih med letom uveljavljene olajšave za družinske člane!!

         

        vzdrževani_družinski_člani_3

        1. Najprej kliknete na zavihek Osebni dohodki.

        2. Kliknemo na gumb Dohodnina in odpre se vam naslednje okno.

        3. Za družinske člane morajo biti vpisani vsi podatki!

         

        vzdrževani_družinski_člani_4

         

        4. Pritisnete na gumb “Preračun podatkov za vse delavce”.

        5. S pritiskom na gumb se kreira datoteka virvdc.dat za izvoz podatkov o dohodnini.

         

        S tem postopkom je datoteka kreirana, potrebno jo je še samo oddati.

        V vašem spletnem brkskalniku (Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer) izberete stran http://edavki.durs.si. Postopek je naslednji:

        – prijava s certifikatom

        – izbira vašega podjetja

        – na levi strani izberete “Dokumenti”

        – najdete in odprete obrazec “KP-KPD – Podatki za odmero dohodnine”

        – obdobje mora biti 2014 in kliknete “Naprej”

        – nato priložite datoteko virvdc.dat ki ste jo kreirali in oddate dokument!

      • Nastavitve za izvoz eRačun-a!

        PREVERITE POTREBNE NASTAVITVE:

        – če imate vpisane vse podatke vašega podjetja Tu potrebujete vpisane bančne podatke vašega podjetja (naziv, naslov, davčna številka, trr, iban, swift)

         

        podatki-podjetja

        1. Glavni Menu

        2. Nastavitve subjekta

        3. Matični podatki

         

        – če imate pri vaših partnerjih vpisane potrebne podatke

         

        swift-trr

        1. Glavni Menu

        2. Splošni šifranti

        3. Pritisnete gumb “DOPOLNI PODATKE IZ REGISTRA TRR” ! Iz registra se vam avtomatsko vpišejo vsi podatki, ter ali mu je potrebno pošiljati eRačune!

         

        – če imate nastavljen eSlog

         

        eslog

        1. Skladišče

        2. Nastavitve materiala

        3. Dokumenti

        4. Računi

        Pod oznako za eSlog izberete “380 račun” !

      • Kako izvozim eRačun?

        e-račun

        1. KUPEC: Tu izberete kupca iz šifranta ki ga imate v programu. Dovolj je že par črk in našli ga boste. V primeru da ga ne najdete, ali da niste sigurni če je še vpisan imate možnost iskanja po njegovi davčni številki s pritiskom na gumb D.

        Rok plačila računa ne sme biti 0 dni. Predlagamo da si roka plačila nastavite v šifrantih partnerjev!

        2. SESTAVIL: iz šifranta izberete osebo ki je sestavila ta dokument
        računovodski_program_e-račun_2

        3. ŠIFRA: Tu lahko vnesete artikel pod Šifro (če veste kakšna je) ali pa pod Naziv. Za pomoč smo naredili ikono “Poišči artikel F2” kjer boste lažje našli željen izdelek. Če želite pa lahko dodate tudi dodaten popust v %. Pod artikel lahko napišete dodaten text. To naredite s pritiskom na gumb “Pokaži dodatno besedilo”. Z gumbom “Skrij dodatno besedilo” pa se vrsta za dodaten text zmanjša.

        4. KOLIČINA: vnesete količino

        5. KREIRAJ eSLOG RAČUN: s pritiskom na gumb se vam odpre spodnje okno

         

        skladišče-računi-eSlog-v1

        !!  Nastavitev ne morete spreminjati, ker so že določena glede na vašo banko ki jo imate vpisano v nastavitvah subjekta !! 

        6. KREIRAJ DAT: kreiramo datoteko ki jo bomo kasneje uvozili z program za spletno banko.

      • Kako uvozim eRačun v PROKLIK?

        PRIPOROČILO: Preverite če imate naloženo zadnjo verzijo programa Proklik! Za novo verzijo lahko preverite na http://www.nlb.si/proklik-prevzem-najnovejse-verzije

        Na namizju poiščite ikono za Proklik in odprite program, še prej pa vstavite certifikat če ga imate na pametni kartici ali USB ključku.

         

        proklik_1

        1. Iz menija izberite E-Računi (najverjetneje imate nastavljeno na Plačila v Domovini)

        2. Kliknite na ikono Priprava

        3. Spodaj uvozite eRačun. Iz menija ki vam ga ponudi izberete “uvoz”

         

        proklik_2

        4. Izberete ovojnico e-računa (ob uvozu izberete samo ovojnice)

        5. Kliknete na gumb Uvozi

         

        proklik_3

        Kot vidite na zgornji sliki, smo uspešno uvozili eRačun. Če nanj 2x kliknete se vam odpre okno kjer so izpisani vsi podatki o eRačunu. Če je z računom vse vredu ga pošljete!

      • Kako uvozim eRačun v PRO SKB NET?

        V vašem spletnem brskalniku odptere spletno stran https://pro.skb.net/. Prijavite se z digitalnim potrdilom.

         

        pro_skb_net_1

        1. Izberete E-RAČUNI IZDAJA

        2. Priprava

        3. Uvozite paket e-računov

         

        pro_skb_net_2

        4. Pritisnete na gumb Izberi datoteko. V vašem računalniku najdete tisto mapo (kamor ste prej izvažali eRačune) in izberete eRačun s končnico zip.

        5. Potrdite izbran eRačun.

         

        pro_skb_net_3

        6. Pritisnete gumb naprej.

         

        pro_skb_net_4

        Na tem zaslonu je prikazan samo 1 eRačun. Lahko jih uvozite več, nato s kljukico označite katere želite poslati.

        7. Če je s plačilnim nalogom vse vredu, potem ga pošljite.

      • S 1.8.2014 se uporablja samo še ISO SEPA standard za izmenjavo podatkov. Kje spremenim vrsto paketa v SEPA XML?

        Po prijavi uporabnika izberete Plačilni nalogi in nato se postavite na jeziček Prenos nalogov. Izberete in označite nalog za prenos in nato kreiraj datoteko za prenos. Pod Vrsta paketa izberete SEPA XML (posamično).